ESC را فشار دهید تا بسته شود

چطور یک چت‌بات شب‌زنده‌دار، برند را در ذهن مخاطب ماندگار کرد؟

شرکت Casper که در زمینه‌ی فروش تشک و کالای خواب فعالیت دارد، با یک ایده‌ی خلاقانه و طنزآمیز توانست توجه مخاطبان را به شکلی چشمگیر جلب کند: طراحی یک چت‌بات بازاریابی متفاوت!

ایده ساده ولی هوشمندانه بود: کسپر یک لندینگ پیج تعاملی برای معرفی چت‌باتی به نام Insomnobot 3000 ساخت. کاربران تنها کافی بود به شماره‌ای مشخص پیام دهند تا این چت‌بات خودکار با آن‌ها وارد گفتگو شود. نتیجه چه بود؟

افزایش چشمگیر تعاملات شبانه با مشتریان، رشد بانک اطلاعاتی مخاطبان و تبدیل شدن این چت‌بات به سفیر نامرئی برند حتی در نیمه‌های شب!

شخصیت طنزآمیز و شوخ‌طبع این چت‌بات، مخصوصاً علاقه‌اش به میان‌وعده‌های شبانه، باعث شد خیلی زود محتوای تولیدشده درباره‌اش وایرال شود و توجه رسانه‌ها را جلب کند.

این مثال نشان می‌دهد بازاریابی مکالمه‌ای چطور می‌تواند با کمک کمی خلاقیت به یک ترند تأثیرگذار تبدیل شود. وقتی شخصیتی مجازی خلق می‌کنید که کاربران بتوانند با آن ارتباط بگیرند و از تعامل با آن لذت ببرند، یک تجربه‌ی منحصر‌به‌فرد شکل می‌گیرد که هم سرگرم‌کننده است و هم به رشد برند کمک می‌کند.

Insomnobot 3000 دقیقاً همان‌قدر عجیب، بامزه و خلاقانه بود که باید باشد نمونه‌ای عالی از بازاریابی مدرن در دنیای دیجیتال.


بنر تبلیغاتی یارابات
ساخت رایگان چت‌بات اختصاصی تنها با چند کلیک در یارابات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام😊 من هم‌یار هوشمند دستیار هوشمند هستم. چطور می‌تونم کمکتون کنم؟

ربات هوشمند یارا

ربات

0:00

Powered by yarabot